Комісійний магазин – чудова ідея для бізнесу

Автор | 21.01.2019


що таке комісійний магазин Розвиток побутової техніки йде швидкими темпами і в продажу постійно з’являються нові моделі техніки з покращеними характеристиками і новими функціями, а стара техніка або просто викидається, або стоїть і даремно займає місце. Відповідно швидко відбувається заміна куплених кілька років тому чайників, порохотягів, фенів, телевізорів та інших електроприладів на нові більш вдосконалені. І в таких випадках комісійний магазин буде чудовою альтернативою.

Часто в сім’ях (особливо у пенсіонерів) накопичується різний спортивний інвентар, яким вже давно ніхто не користується, а також є бажаючі продати старі сервізи, годинники, посуд з кришталю, кришталеві люстри, різні світильники і застарілу або зайву побутову техніку.

Не кожен може собі дозволити покупку нової побутової техніки, нового сервізу, світильника. Не у всіх знайдеться достатньо вільних грошей на покупку спортінвентарю для себе, для дітей. Тому можна організувати дуже вигідний бізнес, відкривши невеликий комісійний магазин з таким товаром. Ще декілька десятків років тому комісійні магазини були дуже популярні у нашій країні. Потім вони втратили актуальність. Сьогодні такі торгові точки знову «розцвітають» і приносять хороший дохід.

Під комісійний магазин потрібно буде взяти в оренду невелику площу – для початку достатньо 10 – 15 квадратних метрів. Для розташування товарів знадобляться стелажі, а також декілька прилавків. Можна звичайно скористатися і вільною кімнатою у власній квартирі за умови, що житло знаходиться в зручному для покупців місці (на першому поверсі, близько від зупинки). Тоді можна буде зробити і почепити хоча б невелику вивіску.

Оскільки про магазин не відразу дізнаються клієнти, потрібно помістити оголошення про прийом товару в різних місцевих газетах. Таким чином можна буде швидше наповнити магазин товарами. Також для роботи необхідно найняти одного продавця, хоча в ньому можуть працювати і члени родини, що набагато вигідніше.

При наявності комп’ютера весь облік та бухгалтерію можна вести з його допомогою. Крім цього бажано також завести журнал прийому товару. Враховуючи специфіку магазину, слід передбачити наявність спеціальних квитанцій, які заповнюються в двох примірниках клієнтом і продавцем (з підписами), а також розробити договір, в якому повинні бути зафіксовані умови прийому, оцінка в грошовому еквіваленті, терміни виплати грошей за проданий товар, терміни реалізації, процес повернення непроданого товару і т. д.

Націнка на товар повинна бути помірною, щоб він добре продавався. Для початку достатньо буде й націнки у 25 %. Потім, залежно від зовнішнього вигляду і попиту на певний товар, можна буде робити більшу націнку. Термін окупності невеликого комісійного магазину складає приблизно 2 – 3 місяці.

А тепер декілька рекомендацій. Бажано спочатку вивчити досвід сучасних комісійних магазинів, що працюють у вашому місті та інших великих містах. Не варто одразу робити великі націнки, особливо в перші місяці після відкриття магазину. Приймати на реалізацію можна різний товар, навіть меблі, якщо в магазині достатньо місця, але не потрібно брати під реалізацію одяг, адже сьогодні майже в кожному місті існують магазини «Секонд хенд», з якими буде важко конкурувати. І не потрібно забувати про рекламу.

На початок статті