Як відкрити солярій – ідея для бізнесу

Автор | 24.11.2018


сучасні солярії для бізнесу Майже по всій території України, особливо в осінньо-зимовий період, відчувається брак сонячного світла, яке містить корисні для організму людини ультрафіолетові промені. Загоряння корисно для організму, а нестача ультрафіолетових променів для живих організмів призводить до ряду захворювань. Щоб цього уникнути, в багатьох країнах вже давно стало повсякденним явищем відкриття соляріїв, призначених саме для того, щоб люди могли з їх допомогою поповнити нестачу ультрафіолетових променів. Солярії влаштовуються всюди, де тільки дозволяють умови – в косметичних салонах, оздоровчих центрах, у школах та інших навчальних закладах, лікарнях і т.д. В останні роки збільшився інтерес до соляріїв і в нашій країні.

Навіть у Києві, Львові та інших великих містах, де сьогодні працює чимало салонів з соляріями, кількість таких послуг лише на третину покриває попит населення. Це означає, що можливостей розпочати цей потрібний і вигідний бізнес, більш ніж достатньо. Потрібно зазначити, що в соляріях часто загоряють не тільки в осінньо-зимовий період, але навіть влітку. Багато людей замовляють такі послуги навіть для того, щоб відправитися у відпустку, вже підготувавши шкіру до сонячних процедур. Проведені в солярії п’ятнадцять хвилин замінюють декілька годин, проведених на морському узбережжі під палючими променями. Можливі два способи створення такого бізнесу.

Перший спосіб, який можна використати при недостатності коштів – придбати найпростіший напівпобутовий солярій типу “Кеттлер”. вартість якого близько 50 – 70 тисяч гривень, та винайняти невелике приміщення. Бажано щоб воно було біля салону краси або перукарні. Щодо оплати, її можна спочатку встановити у межах 5 – 7 гривень за хвилину процедури. Паралельно слід рекламувати свої послуги. При таких тарифах у місяць можна заробити до 10 – 12 тисяч гривень. Таким чином через півроку можна окупити обладнання і вийти на чистий прибуток. Досить важко буде знайти таке приміщення при салоні краси або в перукарні, бо власники цих підприємств будуть розуміти вигоду і спробують розпочати власний бізнес з солярієм.

Зовсім інша справа – організація студії, салону засмаги, де можна буде надавати повний комплекс послуг. Це буде другий спосіб. Тож як відкрити солярій, організувавши власну студію засмаги? Практика показує, що це кращий та більш перспективний варіант цього виду бізнесу. Однак для втілення такого бізнесу в реальність потрібно буде чимало коштів, які у більшості випадків швидко повертаються.

Для студії підбирається більш просторе, сухе, з підведеними комунікаціями, оброблене відповідним чином сучасними матеріалами приміщення. Чим комфортніше та оригінальніше буде оформлено приміщення – тим вища буде його популярність у клієнтів. Таке приміщення можна орендувати в будівлі басейну для плавання, у великому оздоровчому комплексі, поліклініці, профілакторії або іншому аналогічному закладі, куди люди будуть приходити спеціально або куди їм порадить звернутися лікар. Можна орендувати приміщення ближче до центру або в більш заможних районах міста. В ньому повинні бути дзеркала, вази, квіти, полички з кремами для зняття макіяжу, столики з відповідними журналами, буклетами. У перспективі можна буде відкрити при студії загару невеличкий фітобар з різними видами чаю та свіжими соками.

Невелику студію засмаги можна організувати, обладнавши її двома або трьома соляріями вертикальної та горизонтальної модифікацій різної потужності. Середня ціна професійного солярію буде в межах 100 – 150 тисяч гривень, хоча бувають і набагато дорожчі моделі, що коштують навіть 300 – 350 тисяч гривень. Солярії повинні бути різних модифікацій, щоб у них можна було засмагати не тільки лежачи, сидячи або стоячи, але й по різних частинах тіла окремо (руки, ноги, область декольте).

Останнім часом популярні вертикальні солярії, всередині яких можна засмагати, танцюючи під музику, що забезпечує більш рівномірну засмагу. Вартість таких апаратів висока, але й окупаються вони досить швидко. За хвилину перебування в такому солярії клієнти згідні платити 10 – 15 гривень. За день солярій буде відвідувати в середньому близько 10 – 20 осіб, кожна з яких прийме ультрафіолетові процедури тривалість 10 – 20 хвилин. Відповідно денний прибуток складе від 1000 до 4000 гривень.

Щодо вибору солярія, непоганим варіантом буде продукція фірми GARDASUN (Голландія). Односторонній солярій цього виробника коштуватиме трохи більше 20 000 гривень, а двосторонній – від 30 000 гривень. Також можна придбати невеличкий солярій для обличчя. за нього доведеться заплатити трохи більше 2500 гривень, а професійна камера для загоряння обійдеться в декілька сотень тисяч гривень.

Якщо у вас є достатньо грошей, можна придбати солярій з масажем, що забезпечує рівномірну засмагу в лежачому положенні, або солярій з аромотерапією. Популярністю в наші дні користуються крісла-солярії, у яких загоряють тільки руки, обличчя і зона декольте. При цьому під час сеансу крісло може працювати в режимі масажу. Існують навіть солярії, стилізовані під дорогий автомобіль, але встановлюються такі дорогі пристрої тільки в елітних салонах. Вартість сеансу в таких салонах складає близько 20 доларів.

Необхідно подбати і про підбір персоналу. Для початку достатньо однієї дівчини приємної зовнішності із засмаглою шкірою. Вона повинна не тільки правильно обслужити, але й пояснити переваги відповідного солярію, розповівши про корисність засмаги, а також зуміти підібрати індивідуальну програму засмаги за типом шкіри, що важливо при роботі з клієнтами. Найкраще, якщо це буде сімейний бізнес.

Отже, як відкрити солярій та організувати студію засмаги? Почніть з найдешевших побутових соляріїв, з оренди невеликого приміщення – в цьому випадку знадобиться порівняно невеликий стартовий капітал. Професійні солярії можна придбати вживані (б/у), які недовго експлуатувалися в Європі (їх можна замовити у спеціальних магазинах).

Можна застосовувати різні форми обслуговування клієнтів: похвилинну оплату, систему знижок, місячні абонементи і т.д. Скажімо, якщо клієнт придбав абонемент на місяць за певну суму, один сеанс він може отримати безкоштовно.

Слід пам’ятати і про додаткові послуги – масаж, макіяж. На перших етапах роботи салону бажано надрукувати візитки, які потрібно рознести по поштових скриньках свого району та сусідніх районів міста. Послуги солярію потрібно рекламувати. Додаткову увагу клієнтів приверне декілька статей у місцевій пресі, в яких потрібно розповісти про користь засмаги і всі послуги своєї фірми.
На початок статті