В цій статті ми постараємось більш детально розглянути питання про те, як заробити в Інтернеті на написанні статей для сайтів? Майже щодня при перегляді різноманітних сайтів ми читаємо велику кількість текстової інформації, яка може представляти собою новини, науково-популярні статті, анекдоти, вірші, відгуки користувачів про товари і послуги, різноманітні огляди та описи товарів в інтернет-магазинах. Навряд чи більшість відвідувачів сайтів замислювалися про те, хто саме друкує всю цю інформацію та публікує на веб-сторінках. Справа в тому, що лише в україномовному секторі інтернету можна нарахувати мільйони статей і описів. Тож хто пише всі ці тексти?
Той, хто займається професійним написанням статей на замовлення власників сайтів та інтернет-магазинів, називається копірайтером. За що ж копірайтерам платять гроші? Принцип заробітку на написанні статей для сайтів базується на тому, що замовник (власник сайту) складає завдання і надсилає його копірайтеру, а після отримання готового тексту перераховує виконавцю попередньо обумовлену суму. Значна кількість копірайтерів та замовників працюють через посередників, в ролі яких виступають біржі (наприклад, Textsale, Advego, eTXT).
Принцип роботи копірайтера
Після того, як копірайтер написав текст згідно вимог замовника (відповідність теми, кількість символів у тексті, використання при написанні попередньо заданих замовником словосполучень та ключових слів), біржа перевіряє роботу на унікальність, після чого з’являється відповідне позначення про рівень унікальності тексту. Тому перед тим, як відправити роботу замовнику через біржу, слід перевірити унікальність тексту самостійно за допомогою спеціальної програми. Також необхідно врахувати ще ряд нюансів, інформацію про які можна знайти в правилах відповідної біржі. Після оплати за роботу замовник може опублікувати текст на власному сайті. При цьому він стає власником отриманого тексту і копірайтер не має права продати цей же текст іншій людині.
Для новачків, які вперше почули про заробіток на написанні статей, все що написано було вище, швидше всього, буде здаватися майже незрозумілим та абсолютно новим поняттям. В дійсності тут все дуже просто: достатньо лише написати статтю так, щоб вона відповідала умовам, які встановив замовник. Після написання статті під замовлення потрібно ще раз ретельно перевірити граматику (пунктуацію та орфографію), хоча здебільшого її перевіряє MS Office під час написання тексту в програмі Word. Якщо з граматикою все в порядку, тоді залишиться тільки перевірити унікальність тексту онлайн або спеціальною програмою, та виставити готову роботу для оплати замовником на біржі. В основному копірайтингом займаються фрілансери, яких влаштовує робота вдома під замовлення.
Поради копірайтерам для написання статей
А тепер давайте розглянемо декілька загальних порад, які бажано пам’ятати кожній людині, що вирішила спробувати власні сили в написанні статей.
▼ Після реєстрації на одній з бірж контенту не слід відразу проплачувати доступ до замовлень і хапати перші замовлення, що «попали під руку». Спочатку потрібно уважно перечитати декілька перших сторінок із замовленнями, підбираючи найбільш прості теми з привабливою ціною замовлення. Поспішати не потрібно в жодному випадку.
▼ Ніколи не недооцінюйте власні здібності. Тобто, пропозиції для новачків, вартість виконання яких в декілька разів нижча від середньої по системі, потрібно взагалі пропускати, не звертаючи увагу на спокусливу рекламу. На таких замовленнях крім досвіду нічого не заробиш.
▼ Бажано обирати замовлення, тематика яких вам знайома. Іншими словами, якщо ви жодного разу не відкривали капот авто, тоді братись за статті автомобільної тематики не варто.
▼ Знайшовши роботу з відповідною темою дивіться на її ціну: намагайтеся не писати тексти з оплатою нижче 15-20 рублів за тисячу символів без пробілів (хоча для набору мінімального рейтингу вас, як виконавця, можна на самому початку брати замовлення від 10 рублів за тисячу символів , але не в якому разі не менше, цінуєте себе).
▼ Якщо ви знайшли декілька цікавих для себе замовлень з хорошою ціною, брати ці замовлення одночасно не рекомендується. Потрібно пам’ятати, що на виконання кожного замовлення відводиться певний час, і якщо ви не встигнете, то це може вплинути на рейтинг у системі або навіть викликати певні штрафні санкції.
▼ Перед тим як відправити роботу замовнику, потрібно ще раз уважно прочитати текст, адже іноді можна пропустити механічні помилки, тавтологію, повторне написання слова та інші вади, які при написанні були випадково пропущені.
▼ Не забудьте ще раз перевірити унікальність тексту.
▼ Для того, щоб полегшити собі роботу, можна пошукати в Інтернеті готову статтю (або 2 – 3 статті заданої тематики) і зробити глибокий рерайт тексту. Що таке рерайт тексту ми розглянемо в інших наших публікаціях.
▼ Не слід соромитися, якщо виникла необхідність в уточненні певних деталей завдання. Краще відразу запитати у замовника потрібну інформацію, ніж потім переписувати всю статтю.
Поради для роботи на біржах статей
▼ На біржі контенту бажано заповнити всі поля свого профілю і встановити унікальний аватар, якщо він передбачений системою. В профілі не потрібно писати вигадане ім’я та прізвище, адже це буде викликати підозру в замовників. І взагалі будь-який замовник віддає перевагу роботі з копірайтером, про якого він має максимум достовірної інформації.
▼ На деяких біржах контенту є можливість взяти тестове завдання, після виконання якого копірайтеру присвоюється відповідний рівень кваліфікації. І хоча це завдання не оплачується, його бажано виконати, адже це допоможе в майбутньому отримати більше замовлень. Тим більше корисним такий тест буде для новачків, які можуть відразу підтвердити свій досвід.
▼ Хороший ефект забезпечить регулярне поповнення свого портфоліо новими текстами.
▼ Написані раніше тексти не слід видаляти з комп’ютера, адже за їх допомогою можна буде в майбутньому вийти напряму на замовника. Для цього достатньо буде знайти сайт, на якому опублікований відповідний текст, за допомогою програми для перевірки унікальності, яка миттєво знайде на сайті замовника відповідну статтю після індексації сторінки.
▼ Під час подачі заявки на виконання замовлення бажано вказати у відповідному полі свою компетентність у даній тематиці, якщо це дійсно правда.
▼ У вільний від роботи час переглядайте фільми і читайте статті, що містять корисні поради для копірайтера, адже додаткові знання ніколи не завадять.
Всі інші питання, що стосуються написання текстів під замовлення в Інтернеті, ми розглянемо в інших публікаціях.